Spring RTS 103.0

La toute dernière version du moteur de jeu Spring RTS V103.0 est sortie !

CHANGELOG [EN]
— 103.0 ———————————————————
General :
– Fix & Improve performace
– Add ‘allowTake’ modoption (default: true) to enable/disable /take (by lamer)

Sim :
– Add new UnitDef tag « buildingMask » and LuaSyncedCtrl function « SetSquareBuildingMask ». (by ivand)
Both used in conjunction to allow/disallow construction of certain unit types (via setting buildingMask)
on certain tiles (via SetSquareBuildingMask). By default all tiles and buildings have mask of 1

Rendering :
– Ghosted buildings are now consistent when changing specTeam/specFullView

Bugfixes :
– Fix #5301 Units with restricted firearcs do not turn to aim
– Fix #5302 extreme slowdown.
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Vous trouverez ce dont vous aurez besoin sur ce tout dernier moteur de jeu à la page des téléchargements.
Changelog ici, et on en parle .

Merci à l’ensemble du staff des développeurs pour leur intense travail.