Sim :
– Add new UnitDef tag « buildingMask » and LuaSyncedCtrl function « SetSquareBuildingMask ». (by ivand)
Both used in conjunction to allow/disallow construction of certain unit types (via setting buildingMask)
on certain tiles (via SetSquareBuildingMask). By default all tiles and buildings have mask of 1
Rendering :
– Ghosted buildings are now consistent when changing specTeam/specFullView
Bugfixes :
– Fix #5301 Units with restricted firearcs do not turn to aim
– Fix #5302 extreme slowdown.
——————————————————————
Vous trouverez ce dont vous aurez besoin sur ce tout dernier moteur de jeu à la page des téléchargements.
Changelog ici, et on en parle là.
Juil 19 2016
Spring RTS 103.0
La toute dernière version du moteur de jeu Spring RTS V103.0 est sortie !
CHANGELOG [EN]
— 103.0 ———————————————————
General :
– Fix & Improve performace
– Add ‘allowTake’ modoption (default: true) to enable/disable /take (by lamer)
Sim :
– Add new UnitDef tag « buildingMask » and LuaSyncedCtrl function « SetSquareBuildingMask ». (by ivand)
Both used in conjunction to allow/disallow construction of certain unit types (via setting buildingMask)
on certain tiles (via SetSquareBuildingMask). By default all tiles and buildings have mask of 1
Rendering :
– Ghosted buildings are now consistent when changing specTeam/specFullView
Bugfixes :
– Fix #5301 Units with restricted firearcs do not turn to aim
– Fix #5302 extreme slowdown.
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Vous trouverez ce dont vous aurez besoin sur ce tout dernier moteur de jeu à la page des téléchargements.
Changelog ici, et on en parle là.
Merci à l’ensemble du staff des développeurs pour leur intense travail.
By FabriceFABS • Ancien moteur de jeu • • Tags: Moteur de jeu